BELEDİYESPOR ALTYAPISINDAN ÇİFTE ŞAMPİYONLUK
Denizli Büyükşehir Belediyespor Kulübü, 2025-2026 sezonunu altyapı takımlarının elde ettiği derecelerle tamamladı. Kulüp Başkanı İbrahim Doğan altyapıya yatırımların süreceğini söyledi.

Denizli Büyükşehir Belediyespor Kulübü, 2025-2026 sezonunu altyapı takımlarının elde ettiği başarılarla tamamladı. Düzenlenen gala gecesinde dereceye giren takımlar ödüllerini alırken, Kulüp Başkanı İbrahim Doğan sezon değerlendirmesinde bulundu.
ALTYAPI TAKIMLARINDAN ÖNEMLİ DERECELER
2025-2026 sezonunda Küçük Kız Takımı Denizli üçüncüsü olurken, Yıldız Kız Takımı ve Genç Kız Takımı ise Denizli şampiyonu olarak sezonu tamamladı. Başarılı sezonun ardından düzenlenen gala gecesinde sporculara ödülleri takdim edildi.
BAŞKAN ÇAVUŞOĞLU’NA TEŞEKKÜR
Kulüp Başkanı İbrahim Doğan, elde edilen başarılarda spora ve gençlere verdiği destek dolayısıyla Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu’na teşekkür etti. Doğan, altyapı çalışmalarına verilen desteğin başarıların temelini oluşturduğunu ifade etti.
EMEĞİ GEÇENLERE TEŞEKKÜR ETTİ
Sezon boyunca özveriyle çalışan sporculara ve antrenörlere teşekkür eden İbrahim Doğan, ayrıca Denizli Voleybol İl Temsilciliği, hakemler, gözlemciler, Gençlik ve Spor Hizmetleri Daire Başkanlığı, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ile kulübe destek veren ailelere de teşekkürlerini iletti. Denizli Voleybol İl Temsilciliği tarafından kendisine takdim edilen plaketten dolayı da teşekkür eden Doğan, bu ödülün tüm ekip olarak verilen emeğin karşılığı olduğunu belirtti.
Başkan Doğan, geleceğin başarılı sporcularını yetiştirmek amacıyla altyapıya yönelik yatırımların kararlılıkla sürdürüleceğini vurguladı.