Ak Parti Denizli İl Kadın Kolları Başkanı Münevver Tekaslan koordinatör oldu
Denizli AK Parti Kadın Kolları Başkanlığını yaklaşık 1,5 yıldır yürüten Münevver Tekaslan’a genel merkezden görev geldi. Koordinatör olarak genel merkez bünyesinde görev yapacak olan Tekaslan, “Türkiye ve Denizlimizin hizmetinde olmaya devam edeceğiz” dedi.

Ak Parti Denizli İl Kadın Kolları Başkanı Münevver Tekaslan, 13 Ocak 2025’te başladığı görevini, genel merkezdeki yeni görevi nedeniyle bıraktı. Yazılı açıklama yapan Tekaslan, “Bu süreçte geceyi gündüze katan fedakâr teşkilat mensuplarımızla ve dava arkadaşlarımızla birlikte Denizli’mizin dört bir yanında, mahalle mahalle, ilçe ilçe milletimizle hemhâl olduk. Kapıları çaldık, gönüllere dokunduk, insanımızın sesine kulak vererek dertlerine ortak olmaya gayret ettik” dedi.
Görev sünesi boyunca gönülden gönle köprü kurduklarını belirten Tekaslan, “Bizler siyaseti bir makam yolculuğu olarak görmedik. Bizler bu ulvi vazifeyi millete hizmetin, memlekete sadakatin ve gönüllere dokunmanın adı olarak bildik. Milletimizin sevincine ortak olduk, hüznünü paylaştık, duasını aldık. Her buluşmamızda bu aziz milletin ne kadar büyük bir vicdana ve derin bir ferasete sahip olduğuna bir kez daha şahit olduk.

Elbette bu yolculukta engellerle de karşılaştık. Kimi zaman gölgeler ışığın önüne geçmeye çalıştı, kimi zaman dar hesaplar büyük hedeflerin önüne set çekmek istedi. Ancak irademiz sınansa da gönülden gönle kurduğumuz kardeşlik köprüsünü inşa etmekten asla geri durmadık.
Rüzgârın en sert estiği yerde köklerin daha derine indiğini bilerek, karşılaştığımız her zorluğu azmimizi büyüten bir imtihan olarak gördük. Yolumuza taş koymaya çalışanlara değil, yol bekleyen milletimize odaklandık.
Çünkü bizim davamız şahısların değil, milletimizin davasıdır. Ölçümüz alkış değil, hizmettir. İstikametimiz ise daima Türkiye Yüzyılı hedefleridir. Bizler hiçbir zaman gölgelere takılıp güneşi unutanlardan olmadık” diye konuştu.
Tekaslan yeni görevini şöyle aktardı:
“Bugün geriye dönüp baktığımızda, kazandığımız gönülleri şükürle yâd ediyoruz. Hamdolsun ki bu süreçte ayrıştıran değil, birleştiren; ötekileştiren değil, kucaklayan; kıran değil, gönül yapan bir anlayışla hareket ettik.
Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın ifade ettiği gibi, bu dava bir bayrak yarışıdır. Bugün bir görevi tamamlarken, milletimize ve memleketimize hizmet yolculuğumuzun yeni bir safhasına adım atıyoruz. Dün olduğu gibi yarın da liderimizin ortaya koyduğu vizyon doğrultusunda Türkiye’mizin ve Denizli’mizin hizmetinde olmaya devam edeceğiz.
Bu kapsamda Kadın Kolları Genel Başkanımız, İstanbul Milletvekilimiz Sayın Tuğba Işık Ercan tarafından Genel Merkez bünyesinde tarafıma tevdi edilen yeni görev nedeniyle, 17 Haziran 2026 tarihi itibarıyla İl Kadın Kolları Başkanlığı görevimi gönül huzuru içinde ve alnımın akıyla nihayete erdirmiş bulunmaktayım.
Bu vesileyle, siyasi hayatımdaki başarı hikayemi yazmama yardımcı olan, birlikte yol yürüdüğümüz süre içerisinde desteklerini daima yanımda hissettiğim tüm teşkilat mensuplarımıza, kadın kollarımızın kıymetli neferlerine, mahalle başkanlarımıza, il ve ilçe teşkilatlarımıza ve kıymetli hemşerilerimize gönülden teşekkür ediyorum. Ülkemizin, şehrimizin ve milletimizin yolu ve bahtı açık olsun.”