İçeriğe geç

DENİZLİ’DE ENERYA ENERJİ HATIRA ORMANI KURULUYOR

Denizli Orman Bölge Müdürlüğü ile Enerya Enerji A.Ş. arasında imzalanan iş birliği protokolü kapsamında Denizli’de 15 hektarlık alanda hatıra ormanı oluşturulacak. Fidan dikim çalışmalarına Kasım 2026’da başlanacak.

Haber Merkezi
Twitter Facebook WhatsApp Telegram
Yayınlanma: 22 Haziran 2026 - 11:18:16 Güncelleme: 23 Haziran 2026 - 11:18:45

Denizli Orman Bölge Müdürlüğü ile Enerya Enerji A.Ş. arasında, çevresel sürdürülebilirliğe katkı sağlamak, Türkiye’nin orman varlığını artırmak ve Enerya abonelerinin anılarını yaşatmak amacıyla hatıra ormanı kurulmasına yönelik iş birliği protokolü imzalandı. Genel Müdürlük adına Denizli Orman Bölge Müdürlüğü ve Enerya Enerji A.Ş. arasında 16 Haziran 2026 tarihinde imzalanan protokol kapsamında Denizli’de “Enerya Enerji A.Ş. Hatıra Ormanı” tesis edilecek.

DOĞANIN KORUNMASINA KATKI SAĞLAYACAK

“Geçmişe Saygı, Geleceğe Nefes” sloganıyla hayata geçirilen proje ile doğanın korunmasına katkı sağlanması ve sürdürülebilir bir geleceğin inşasına destek verilmesi hedefleniyor. Yüzölçümünün yüzde 48’i ormanlarla kaplı olan Denizli’de kurulacak hatıra ormanı, yangından etkilenen orman alanlarının yenilenmesi, mevcut ormanların güçlendirilmesi ve erozyonun önlenmesine katkı sunacak.

15 HEKTARLIK ALANDA FİDAN DİKİMİ YAPILACAK

Protokol kapsamında Denizli-Uşak Karayolu’nun 4. kilometresinde bulunan 15 hektarlık alanda fidan dikim çalışmaları gerçekleştirilecek. Hatıra ormanında fidan dikimlerinin Kasım 2026 itibarıyla başlaması planlanıyor. Hayata geçirilecek proje ile Türkiye’nin orman varlığının artırılması ve çevresel sürdürülebilirlik çalışmalarına katkı sağlanması amaçlanıyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir